Animal Water Pang!
Animal Water Pang! is a casual merge puzzle game where players must combine the same animal plushies with the goal of making even larger animal plushies.
When two plushies of the same type meet, they change into the next level of plushie.
Play at your own leisure and enjoy the sight of the claw machine filling with plushies.