Alruna and the Necro-Industrialists
Alruna is a dryad in a dying world – a spirit of life in the land of the dead. The earth is sucked dry. There is only The Sprawl. Poor, bedraggled skele-men dot the Wasteland of the Necro-Industrialists and shuffle endlessly back and forth in a toiling mockery of life. But are they the real enemy? Or do the skeletons suffer just as much as the dryads under the domination of the Necro-Industrialists?