Alien Survivors: To Starship Resurrection
Pilots crash-land on an alien planet and try to survive. When you clear the stage, choose one of the skills to challenge the next stage with your own strategy.
・ It is possible to manipulate games that can be easily played by men and women of all ages.
・ It is a battle system that adds skills with your own strategy when you clear the stage.
・ Collect the tanks and drones you want and enjoy the sub-tank system where you can take up to three to fight together.
You will collect goods, research technology, and create new weapons to challenge Alien.