Aery - Sky Castle
Aery - Sky Castle is a very unique flight game featuring a little bird that discovers an unknown world full of beauty and dreamy landscapes, little environmental riddles, and other surprises. It's a story-driven adventure to discover and rescue a broken world.
The game has relatively slow pacing as it is meant to help people to enjoy and relax after a day full of hassle.