Adventures of a Cat in Space
Adventures of a Cat in Space is a family-friendly point & click adventure. After being accidentally launched into space, a cat is on a mission to find their way back home. Along the way you will need to solve puzzles and explore distant planets across the galaxy to unlock original music and songs to power up your navigation system and get back to Earth in this cosy adventure purrrfect for all ages.