Achilles: Legends Untold
Discover an extraordinary adventure in a dynamic Action RPG with souls-like combat. Explore the mythical world of ancient Greece, where you’ll assume the role of the fearless warrior, Achilles.
Dive into a world where mastering combat is key to survival. Block and evade attacks, then sever limbs and heads of your foes. Develop your own tactics and achieve success over your enemies. If you fall in battle, rise again, enhance your hero's skills, try a different tactic, and venture forth once more.
CRAFTING SYSTEM – collect loot and create usable items like potions, petards, stat enhancements + many more.
OPEN WORLD – an expansive world to explore, including many smaller levels like dungeons and basements.
STORY AND QUEST ELEMENTS - discover an intriguing story with two different endings and complete various side quests in the meantime.