ANIMUS: Revenant
Keeper of this unremembered refuge, the danger is here. A blood debt incurred long ago is to be collected to bring about the end. Summoned from humanity’s last breaths of desperation, you are all that stands between Cadmeia and its annihilation. Find and seize the blood memories of old, lest those that intend suffering and harm unending should wield them. Brace yourself. Kerr, Breaker of Worlds, is come.