2 in 1: Trash Punk & Moto Rush GT
Get double the excitement and value with this Trash Punk bundle! Each game offers its own unique experience, and together, they provide hours of fun across different genres.
1)Trash Punk: Dive into a post-apocalyptic world filled with danger, where you'll scavenge weapons and fight your way to survival in a wild, chaotic environment.
2)Moto Rush GT: Speed through traffic and chaos in high-octane motorbike runner where reflexes and tricks are your key to victory!