100 Doors - Escape from Work
You need to work out your brain and "think out of the office" to solve extraordinary brain-teasing and exciting puzzles to escape work together with Mia! Play this escape game - Mia's story can be your story. You get a job, you get stuck, you want to escape! Help Mia and you help yourself!
Escape the room, interact with objects and solve the puzzles to complete the task in this escape game. Want a game that doesn’t get boring? Play escape games and your fun is guaranteed.
Only the smartest people can escape from work. Are you one of them? Escape the room! Unlock the doors at every level and feel a thrilling adventure of work escape!
100 Doors - Escape from Work is a unique puzzle game that will really help you to escape from work.