System: Nintendo Switch 2 Release date: Winter 2025
Two legendary Activision games return with new skaters, gnarlier tricks, a sicker soundtrack, and, for the first time in over a decade – new parks! Drop into cross-platform online multiplayer and relive the classic fun.