Diverse Roster of 18 Fighters
Play legendary masters and new fan favorites like Ryu, Chun-Li, Luke, Jamie, Kimberly and more in this latest edition with each character featuring striking new redesigns and exhilarating cinematic specials.
Street Fighter 6 offers a highly evolved combat system with three control types - Classic, Modern and Dynamic - allowing you to quickly play to your skill level. The new Real Time Commentary Feature adds all the hype of a competitive match as well as easy-to-understand explanations about your gameplay. The Drive Gauge is a new system to manage your resources. Use it wisely in order to claim victory.
Discover the meaning of strength in World Tour, an immersive, single-player story mode. Take your avatar and explore Metro City and beyond. Meet Masters who will take you under their wing and teach you their style and techniques.
The Battle Hub represents a core mode of Street Fighter 6 where players can gather and communicate, and become stronger together. Use the avatar you create in World Tour to check out cabinets on the Battle Hub floor and play against other players, or head over to the Game Center to enjoy some of Capcom's classic arcade games.