Hades II
Battle beyond the Underworld to vanquish the Titan of Time as the Princess of the Dead in this bewitching sequel to the original rogue-like dungeon crawler. Hades II lets players explore a bigger, deeper mythic world with the full might of Olympus at their call in a story that reacts to their every setback and accomplishment. Hades II on Nintendo Switch 2 takes full advantage of the new console’s higher-definition display with responsive action at a target of 60 frames per second.
The creators at Supergiant Games bring the world of Hades II to life (and afterlife) on Nintendo Switch 2.