HITMAN World of Assassination – Signature Edition
HITMAN World of Assassination - Signature Edition brings together the best of HITMAN, HITMAN 2 and HITMAN 3 including the main campaign, Contracts mode, Escalation, Elusive Target arcades, featured live content, Freelancer game mode plus all HITMAN 2 Expansion Pack & HITMAN 3 Deluxe Pack content.
Suit up for a spy-thriller adventure where all your deadly abilities are put to the test across more than 20 locations.