Experience a modern reimagining of one of the most iconic games of all time on Nintendo Switch 2. Set in Midgar, players will immerse themselves in a standalone gaming experience designed for RPG players that crave unforgettable characters, a powerful story, and a strategic battle system that merges real-time action with command-based combat. Including FF7R EPISODE INTERmission, an additional story arc happening during the events of the game, players can fight for the future of the planet when FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE comes to Nintendo Switch 2.