ELDEN RING Tarnished Edition
With over 28 million copies sold worldwide, ELDEN RING is an award-winning, action RPG set in an authentic dark fantasy world. Explore treacherous dungeons and face epic boss battles. ELDEN RING Tarnished Edition on Nintendo Switch 2 includes the base game, SHADOW OF THE ERDTREE, and new weapons, armour Torrent skins, and more.