Drag x Drive
Hold each Joy-Con 2 controller like a mouse for tight control of both your wheels as you speed around the court. Raise your hand and flick your wrist to shoot...and score! Team up with – or take on – friends and players from around the world online in fast-paced 3-on-3 matches.