BRAVELY DEFAULT FLYING FAIRY HD Remaster
Follow four Warriors of Light on a journey to restore the elemental crystals in the HD remaster of the Nintendo 3DS RPG masterpiece, BRAVELY DEFAULT. Experience an RPG that brings new depth to classic, turn-based battles with the introduction of the “Brave & Default” system – featuring an array of options to customise your characters with over 20 unique jobs. The game also includes quality of life updates and two new minigames that leverage the dual mouse controls of Nintendo Switch 2.