Steer the course of history in Sid Meier’s Civilization VII. Featuring new mouse controls that offer a more intuitive experience, players’ decisions will shape the cultural lineage of their empire. Construct cities and architectural wonders, improve your civilisation with technological breakthroughs, and conquer or cooperate with rival civilisations as you explore the world. Whether you choose to follow history or forge your own path, create a legacy that echoes through the Ages when Sid Meier’s Civilization VII comes to Nintendo Switch 2.