Metroid Prime 4: Beyond - Nintendo Switch 2 Edition
Metroid Prime 4: Beyond – Nintendo Switch 2 Edition is playable only on Nintendo Switch 2. If you purchase Metroid Prime 4: Beyond for Nintendo Switch, you only need to purchase the upgrade pack to play the Nintendo Switch 2 Edition.
The galaxy’s greatest bounty hunter Samus Aran must explore this mysterious planet to find a way home in Metroid Prime 4: Beyond.
Play using mouse controls made possible by the Joy-Con 2 controllers or standard button controls. Move the Joy-Con 2 controller like a mouse to aim and navigate with greater precision.
Explore planet Viewros in greater detail with a higher resolution, faster framerate, and HDR support for more vivid colours.
Go all-in on visual detail with Quality mode, or choose Performance mode to prioritise even smoother gameplay. You can choose either mode to suit your preference.