Earth is under threat from Ruffians – mutants bred to boost dwindling food stocks who have turned against their masters. As a young resistance fighter, face an onslaught of bio-genetic monsters and corrupt military forces in your battle to save the planet.
For the first time outside of Japan, you can experience the non-stop action of this Nintendo 64 classic, created by the shoot ‘em up masters at Treasure Co. Ltd.
This version has been specially updated for Virtual Console to include English menu and tutorial text, and English subtitles in the ending sequence.