Play and unlock over 100 iconic characters, including the honourable Captain America, the hammer-wielding god Thor, superspy Black Widow, and many more. Every character has their own exciting abilities, but they’ll need to team up with others and combine their powers to succeed. Switch between characters on the fly to execute incredible combos on foes, complete puzzles and overcome the odds.
Freely roam around the enormous concrete jungle of Manhattan, visit the high-rise Avengers Tower, and venture out to other memorable Marvel locations including Thor’s dazzling kingdom of Asgard. You can spawn cars, bikes, tanks or even jets to quickly get around this sprawling metropolis and in each area, you’ll find exciting side quests such as races to compete in and citizens in peril that you can rescue!
On Nintendo 3DS family systems, complete 15 unique challenges across the mean streets of Manhattan: bust secret Hydra bases, collect vintage Captain America trading cards and uncover a conspiracy in a special storyline starring Daredevil, Doctor Strange and Moon Knight.