Bella Sara 2 - The Magic of Drasilmare
The great Magic Tree of Drasilmare has been cursed! Only you can remove the deadly curse and save the world of Bella Sara.
Create your hero and your magic horse using hundreds of costumes and accessories.
Save photos of your characters to your SD Card and print or send them to your friends.