Samurai Defender
Samurai Defender is a simple defence-type action game set in the Warring States period of Japan.
Use the coins you acquire to learn new schemes, then use these to defeat lots of enemies! Defend your castle more easily by levelling up your bowmen and schemes, and enjoy the exhilaration of repelling waves of enemy attacks!