Safari Quest
The young biologist Jane has been sent on a quest to Africa by Peter Falk, the director of her university. Her job? Track down a rare white lion and study the strange and mysterious animal.
Jane is thrilled – out of the lab and into excitement at last! Soon, she finds herself on a plane bound for match-3 adventures in Africa. Joined by her animal friends, her hunt for the white lion is more difficult than she had ever imagined, but Jane has an ace up her sleeve. She can change the match-3 mode whenever she wants, playfully solving even the most devilish puzzles.
Armed with her journal and camera, she is set to record everything that happens. And thanks to her tablet PC, help from her boss is always just a tap away. Are you ready for the adventure of a lifetime?