Double Dragon II: The Revenge
In their quest to defeat the evil Shadow Warriors, the duo faces nine missions against deadly street gangs, ninjas and huge mutant fighters.
Traverse construction sites, alleyways and underwater hideouts filled with traps. Can Billy and Jimmy contend with the enemies and save the world?!