Castlevania: Aria of Sorrow
In its third Game Boy Advance installment, Castlevania jumps into the future, to the year 2035. After a solar eclipse, new hero Soma Cruz awakens inside a mysterious castle. You must navigate the castle's labyrinths while confronting perilous monsters at every turn.
Use Soma’s Tactical Soul system to collect souls of enemies to learn their abilities, and equip them to activate new powers – more than 100 in total. But beware: you must escape before evil consumes you. Once you've survived the horrors of the castle, extra modes and challenges await!