PowerWash Simulator – Wallace & Gromit Special Pack
Good grief, what’s all this mess? Things have gone a bit pear-shaped over at 62 West Wallaby Street following a mechanical malfunction, the biggest disaster since the cracker catastrophe of ’89! Help Wallace and Gromit with the most charming clean up yet and you might even earn yourself a “well done, lad!”
You’ll be piloting Wallace’s latest clever contraption, the WASH LAD. Expertly engineered with only the best technology to hose down dirt from all the nooks, cranny’s, bits and bobs in sight - just add elbow grease!
Wash and explore the home of the iconic British duo, hosing down every infamous invention from the Techno Trousers to the Soccomatic ‘til there’s no dirt left, not a bit in the house. Just be sure not to dampen the crackers.
Begin this cracking cleaning adventure in Wallace and Gromit’s humble home, nestled in the North English suburbs and finish the spruce up with a trip among the stars – the sky really is the limit in this Special Pack, eh?