Upcoming Nintendo Switch 2 games – June 2025
Nintendo Switch 2 arrives on June 5th, and there are a whole host of games launching alongside the new console for you to dive into. Read on for what’s in store, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or to add them to your Wish List!
Hit the open road with Mario and friends in Mario Kart World! Zip along courses on a vast world where everything is connected. Burn rubber in heated competitions – take on four-race cups in Grand Prix, drive to survive in the new Knockout Tour, and more! Plus, when you're not racing, go virtually everywhere in Free Roam – even to the edge of the world!
These Nintendo Switch games are getting enhanced or upgraded versions for Nintendo Switch 2 from June 5th. Find out more about upgrade packs.
Free updates to improve playability on Nintendo Switch 2 will also be released on June 5th for the following selected Nintendo Switch games. Find out more about free updates.
Plus, keep an eye out for these titles also launching later in June across Nintendo Switch and Nintendo Switch 2!