Introducing the Nintendo Labo Creators Contest for Europe!
The search for Europe’s greatest Nintendo Labo creations and customisations has begun with the launch of the Nintendo Labo Creators Contest. Whether you’re a master inventor or a creative spirit, anyone can take part and have a chance to win some amazing prizes, including a special Nintendo Switch system!
Submissions will start on July 19th and close on September 7th, but you can start preparing right now! A panel of judges will determine the finalists for each country, whose creations and customisations will then be judged by a panel of special guests to pick one European overall winner in each category.
This special edition hardware and these accessories have been created for this contest!
You can submit your creations and customisations via the Nintendo Labo website starting July 19th, until submissions close on September 7th.
Head over to our Nintendo Labo UK YouTube channel to check out some of our favourite creations from the community!