Submissions now open for the Nintendo Labo Creators Contest!
The search for Europe’s greatest Nintendo Labo creations and customisations is underway, and you can now submit your entries for the Nintendo Labo Creators Contest via our Nintendo Labo website!
Whether you’re a master inventor or a creative spirit, there are three categories that you can enter: Creations, Customisations, and Kids (ages 3-12). Just fill in the submission form and tell us all about your creations via the Nintendo Labo website and be in the chance to win some amazing prizes, including a special Nintendo Switch system!