Things got off to a wild start in March with the release of boundary-breaking launch title The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Fast forward to today and the game continues to surprise with all manner of wonderful details.
In April, Mario Kart 8 Deluxe hit the shelves – bringing the biggest Mario Kart to Nintendo Switch and letting players race anytime, anywhere, with anyone.
Minecraft: Nintendo Switch Edition arrived in May, and players found themselves getting hooked on this creative adventure, one block at a time.
Next came July when multiplayer ink shooter Splatoon 2 burst onto Nintendo Switch, bringing with it new modes, stages and weapons!
September continued to be the month for sports too, with NBA 2K18 – which brings unparalleled authenticity to the court – also arriving on Nintendo Switch.
Now October is upon us and Super Mario Odyssey is finally here! It’s time to take Mario on a grand globe-trotting adventure, collect Power Moons, and stop Bowser’s wedding!