December 16th, 2015 – Nintendo of Europe and Napster announces a partnership today that will see Napster, the world-renowned music streaming service, become available on Wii U, via a free downloadable application available to all Wii U owners across Europe from December 17th.
The Wii U GamePad's touch screen can also be used to access hundreds of curated radio stations by genre, artist, theme or mood, as well as Napster Playlists created by Napster’s group of resident music experts. Wii U users can also access their library of favourite tracks and personal playlists, created in the Napster app for smartphones and tablets or via the Napster web service.