The gold rush is on as Pandora's Tower launches for Wii
In Pandora’s Tower you take on the role of Aeron, as he battles to save his beloved friend Elena from a mysterious curse that is gradually transforming her into a demonic creature. Only by battling through the towers of a nearby fortress can Aeron rescue Elena from her gruesome fate. Featuring multiple possible endings and a New Game+ mode, Pandora’s Tower contains hours of entertainment and great replay value.