Join Avenue: In Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2, players will also have the ability to explore a new area called Join Avenue. This area is populated with anyone that a player has interacted with via wireless Tag Mode, trades or battles. These players will open shops in Join Avenue that sell rare items not found anywhere else in the game. There are several different types of shops that can be opened on Join Avenue, including those focusing on supplies, powering-up Pokémon and more. The rarity of items that can be purchased from these shops is determined by how populated a player’s Join Avenue is.
Memory Link: By connecting Pokémon Black Version 2 or Pokémon White Version 2 with a previously played Pokémon Black Version or Pokémon White Version game, players will be able to see what happened to some of the characters from Pokémon Black Version and Pokémon White Version during the past two years, capture special Pokémon and more. The scenes players encounter in Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2 will depend on how far they have progressed through Pokémon Black Version or Pokémon White Version. Use of Memory Link requires either two systems from the Nintendo DS or Nintendo 3DS family or broadband Internet access.
For more information about the Pokémon Black Version 2, Pokémon White Version 2 and Pokémon Dream Radar games or the Pokédex 3D Pro application, visit the official Pokémon website.