Iwata Asks: E3 2011 Special Edition – Wii U
At this year's Electronic Entertainment Expo, Nintendo introduced the upcoming Wii U console - as well as its brand new controller.
In a special edition of Iwata asks, Satoru Iwata and Shigeru Miyamoto sat together to discuss ideas behind the system and the possibilities offered by the new controller. Head to our Iwata Asks hub to read Iwata Asks: E3 2011 Special Edition – Wii U, watch a highlights video and feast your eyes on the Wii U Concept Video for a glimpse of how Wii U can bring new gameplay experiences into your living room.