Free 3D Classics Kid Icarus game when you register your purchases
2nd December, 2011 – Lucky Club Nintendo members who register two Nintendo 3DS games between November 1st and January 31st 2012 will be able to receive a free game download and also enter a prize draw to win one of 3,000 limited edition Mario-themed Nintendo 3DS systems*.
If you register or have registered two eligible Nintendo 3DS titles through Club Nintendo between November 1st and January 31st 2012, then you will receive a code to download 3D Classics Kid Icarus, the remastered 3D version of the Nintendo Entertainment System (NES) classic, for free, when it becomes available exclusively for promotion registrants** from January 5th 2012***.
Don’t worry if the games were bought on their own or as part of a bundle as both will be eligible; simply log into Club Nintendo and register each one.
Once two of the selected Nintendo 3DS games have been registered, European Club Nintendo members over the age of 18 will also be able to enter a draw to try and win one of only 3,000 limited edition Mario-themed Nintendo 3DS systems. You are allowed to enter up to five times (registering a total of ten games) and there are 1,000 Mario, 1,000 Princess Peach and 1,000 Toad systems to be won across Europe - a must-have for any Mario fan.
To be in with a chance to download 3D Classics Kid Icarus for free and enter the lottery to win a limited edition Nintendo 3DS system, check the Nintendo 3DS Games Registration Reward page for details.