Early December sees new features for Nintendo 3DS
There's a system update coming soon for the Nintendo 3DS system which will enable all kinds of great functionality - and we can now reveal that it will be available in Europe by December 8th 2011.
We'll have more to announce very soon, so watch this space for updates! Want to be ready right off the mark? Click here for more information on performing system updates.