WiiWare
Unholster your Wii Remote and show ’em who the fastest draw really is, in this live-action shooter!
Draw with the magic marker inside the game to help Max defeat enemies, overcome obstacles and solve puzzles.
Nanocarp have very sensitive hearing, and they react to sounds like clapping or whistling.
Trapy are graceful swimmers and love to emit sounds as they follow lines traced along the water.