Kirby 25th Anniversary Copy Ability Global Poll
The winner of the final vote was Sleep. This Copy Ability has been added to Kirby Battle Royale via a free software update*. Thanks to everyone who took part in the Kirby Copy Ability Global Poll!
The winner of the first vote was Mirror. This Copy Ability has been added to Kirby Battle Royale via a free software update. A free Kirby HOME Menu theme featuring the winning Copy Ability is also available on the Theme Shop on Nintendo 3DS.