2x1_NSwitch2_AccessoriesMontage.jpg
Controllers, camera, carrying cases and more, made exclusively for Nintendo Switch 2.
The Nintendo Switch 2 Pro Controller is charged using a Nintendo Switch 2 AC adapter or the included USB charging cable.
The updated Joy-Con 2 controllers have easy-to-use motion controls and HD rumble 2, along with the new C Button for easy GameChat** access and all-new mouse controls in compatible games.
This set includes both a left and right Joy-Con 2 controller, along with a pair of Joy-Con 2 straps, perfect for local multiplayer with a friend in compatible games.
The Nintendo Switch 2 console comes with one Joy-Con 2 (L) and one Joy-Con 2 (R), and two Joy-Con 2 straps.
The maximum thickness from the tip of the Control Sticks to the protruding parts of the ZL/ZR Buttons is 30.7mm.
Attach the Joy-Con 2 controllers to the Joy-Con 2 charging grip to use as a classic-style controller, or as a handy way to charge your controllers using the included USB charging cable.
Each of these Joy-Con 2 wrist straps can be attached to a Joy-Con 2 controller. The strap may also allow for more stability when using mouse controls in compatible games.
The strap can be easily snapped into place and removed with the push of the release button on Joy-Con 2.