CI_NSwitch2_0302Switch2Edition3UpgradeTitles_GB_en.jpg
Available for selected games, a Nintendo Switch 2 Edition is a bundle that includes the original Nintendo Switch game and its upgrade pack, which enhances the game to take advantage of the capabilities of Nintendo Switch 2.
The content of Nintendo Switch 2 Edition games differs depending on the game. For further details about each game's upgrades and enhancements, please check their official websites.
The Nintendo Switch 2 logo is shown at the top of the front of the packaging, and more information is included at the bottom of the front of the packaging.
If you already own the original Nintendo Switch game, as either a physical or digital version, you can upgrade to the Nintendo Switch 2 Edition by purchasing the game's upgrade pack.
You can purchase download codes for upgrade packs at retailers that sell Nintendo games.