Japanese screenshot shown.
The Nintendo Switch 2 console's accessibility settings include a variety of options to support different types of players and individual needs.
You can choose between three different options for Text Size, as well as enable Bold Text.
There are three options: Greyscale, Invert Colours, or no change. You can also enable High Contrast to increase the screen contrast for the HOME Menu or system settings.
You can send text entered on a keyboard as audio to other members of the GameChat session.