NBA 2K13
The greatest players in NBA history and the new dynasty of talent clash on the court in NBA 2K13 on Wii U! Developers Visual Concepts, executive producer JAY Z and Wii U all combine to take virtual hardwood to the next level.
Easily call plays, make substitutions and change your strategy on the Wii U GamePad’s touch screen, all without pausing the action. See whose head’s in the game and who’s throwing up bricks with a new biometric scanner that gives you in-depth info on players’ moods, fatigue levels and more.
Skip all the hard work on the way to greatness by picking from some of the best teams in NBA history, including the '96 Bulls and the '65 Celtics, and see which team's truly the greatest: the 2012 U.S. Men's National Team or the 1992 "Dream Team".