Toon Tanks
Do you want to be a tank commander? Toon Tanks is a simple-yet-challenging, top-down shooter game, exclusively for Wii U. The goal of Toon Tanks is to destroy every enemy tank and unlock progressively more difficult levels. The game features 80 levels and six enemy types across four different worlds. Have fun!