The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac: Rebirth is a randomly generated action RPG shooter with heavy Rogue-like elements. On his journey, Isaac will find bizarre treasures, face droves of strange creatures, discover secrets, and fight his way to safety. Featuring stunning pixel style artwork, polished visuals, and an atmospheric soundtrack , discover the horrors dwelling within the depths of Isaac’s basement in this twisted tale.