Hot Rod Racer
The year is 199X. The world's most dangerous racing competition has been created: the INFINITRACK GP! Created by, oh, I don’t know, some nefarious corporation I suppose, it stretches on indefinitely and has never been completed by anyone! Of course, that hasn't stopped thousands of thrill-seekers from attempting to conquer it every day with their shiny new bikes and speedy new hot rods.
One day, you decide to join those who have etched their names in the halls of glory by challenging this course yourself. There's just one problem – you've somehow managed to get onto the track, driving the wrong way! Choose your vehicle, give it a paint job and some upgrades, and see how far you can make it on the Infinitrack. This is Hot Rod Racer!