During a routine space trip, Follie's ship mysteriously malfunctions and crash lands on Elilia, losing all her precious Flowerwork seeds. Before long, her very sanity is threatened by drab surroundings and uncooperative gnomes.
In puzzle adventure Flowerworks HD: Follie's Adventure, help Follie find her seeds, use Flowerworks to transform her surroundings and show those gnomes who is boss on the way to unlocking the secret of Elilia.
Flowerworks HD features five difficulty options to cater to all skill levels, but beware – becoming a Flowerworks master is not for the faint of heart!