Aliens rule Earth, promising a brilliant future for mankind while secretly hiding a sinister agenda. As the leader of a guerrilla force facing impossible odds, you must ignite a global resistance to eliminate the alien threat and save the human race from extinction.
This expansion adds extensive new content in the fight against ADVENT including new Hero classes, powerful new enemies, as well as new missions, environments and increased depth in strategic gameplay.