Umihara Kawase BaZooKa!
Umihara Kawase BaZooKa! is a fast-paced action game where the players goal is to clear the screen of enemies by performing skillful combos with their Bazooka and an extraordinary fishing rod. Choose your fighter out of 22 iconic characters and complete the Challenge Mode with 40 stages!