Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh
Tintin and his faithful companion Snowy are going to experience some extraordinary adventures…After meeting Professor Sarcophagus whilst cruising the Mediterranean Sea, the famous reporter sets out in search of the tomb of the Pharaoh Kih-Oskh.
From Egypt to India, passing through Arabia, Tintin & Snowy will end up investigating a gigantic drug trafficking network throughout the East.